Online nákup na splátky z pohodlia domova

FirmBee / Pixabay

Potrebujete si kúpiť tovar cez nejaký eshop avšak v súčasnosti nedisponujete dostatočným finančným kapitálom, aby ste túto kúpu mohli zrealizovať v hotovostnej forme? V takom prípade môžete skúsiť tzv. online nákup na splátky, ktorý je v súčasnosti čoraz bežnejší a svojou podstatou si nijak nelíši od nákupu na splátky v kamennej predajni. Jediným rozdielom je len to, že všetko vybavíte online.

Online nákup na splátky sprostredkovávajú dnes už len spoločnosti s licenciou od Národnej banky Slovenska

Online nákup na splátky je v súčasnosti dostupný výhradne vďaka spoločnostiam, ktoré vlastnia licenciu od NBS, ktorá zaručuje, že úvery budú poskytované podľa prísnych kritérií, čím má dôjsť k samotnej vyššej ochrane klienta, respektíve spotrebiteľa. Medzi takéto spoločnosti patria výhradne veľké nadnárodné nebankové spoločnosti ako je Cetelem, Home Credit, Quatro alebo Triangel, ktoré súčasne pôsobia i ako sprostredkovatelia nebankových pôžičiek. Ak už teda natrafíte na nejaký internetový obchod sprístupňujúci online nákup na splátky s veľkou pravdepodobnosťou budete túto akciu vykonávať za pomoci niektorej z vyššie spomínaných spoločností. Je nutné však podotknúť, že nie len každý eshop neponúka online nákup na splátky, ale i to, že tie ktoré ho ponúkajú väčšinou sprostredkovávajú celý nákup len cez jednu jedinú spoločnosť. To v podstate znamená, že zákazník má značne obmedzený výber a častokrát musí pristúpiť na nejakú formu kompromisu.

Tipy na pôžičku:  Kde môžete získať pôžičky pre nezamestnaných bez ručenia

Online nákup na splátky je jednoduchý a rýchly. Čo k nemu konkrétne potrebujete?

V prípade, že ste si vybrali internetový obchod, ktorý poskytuje i online nákup na splátky k tomu, aby ste si kúpili touto formou spotrebný tovar vám postačí jednoducho po vybraní produktu zájsť do elektronickej pokladne, kde po vyplnení ostatných formulárov prejdete do časti, kde môžete uhradiť nákup na splátky. Následne vyplnení formuláru so žiadosťou, do ktorej uvediete niekoľko základných údajov o vašej osobe a následne priložíte 2 doklady totožnosti a potvrdenie o pravidelnom príjme, prípadne, ak ste živnostník tak potvrdenie o podaní daňového priznania k dani z príjmu fyzických osôb za posledné zdaňovacie obdobie a živnostenský list. Ako doklady totožnosti slúži občiansky preukaz a k nemu buď cestovný pas, alebo vodičský preukaz, rodný list, sobášny list, výpis z knihy narodení, preukaz poistenca zdravotnej poisťovne, služobný preukaz policajta či vojaka alebo služobný preukaz diplomata. Po tom ako máte všetko hotové môžete žiadosť odoslať a do maximálne 48 hodín by ste mali dostať odpoveď zo strany spoločnosti, ktorá sprostredkováva celý online nákup. V prípade kladného vyhodnotenia žiadosti vám následne eshop dá vedieť, že sa celá objednávka spracováva po čom nasleduje úplne štandardný postup ako u nákupe hradenom hotovosťou, debetnou kartou alebo prevodom cez účet.

Leave a Reply

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *